Misi Petaling Jaya (MRPJ) bangkit untuk menjadi kawasan yang terbaik di Malaysia

Petaling Jaya 1 januari 2024 - Pentadbiran Misi Rakyat Petaling Jaya (MRPJ) mengajak seluruh Warga Kota Petaling Jaya menggunakan Aplikasi Misi (Apps MISI) sebagai Aplikasi Alternatif untuk membeli makanan ( FOOD DELIVERY ) dengan harga yang sama dijual di Kedai. Rakyat Bijak dalam berbelanja dengan Jimat dan Cermat.

Penduduk Petaling Jaya hampir 500 ribu penduduk yang aktif dan setiap hari memerlukan makanan Harian untuk Berbelanja. Pelunya mereka ada salah satu Aplikasi dimana Rakyat seluruh Petaling Jaya dapat membeli makanan ( Food Delivery ) yang TERMURAH. Kini ia ada di Aplikasi Misi menawarkan  harga yang berpatutan dan murah. 



Mohon semua Rakyat seluruh Petaling Jaya JOM DAFTAR PERCUMA di Aplikasi Misi  Dan mula kan pembelian makanan yang berbaloi dan sedap dengan beraneka makanan kepelbagaian kunikan masakan. Ajak ramai-ramai  sahabat dan ahli keluarga untuk mendaftar Percuma sdengan segera di Aplikasi Misi. Hanya di Aplikasi Misi anda semua akan nikmati Harga yang berpatutan dalam berbelanja seharian ianya amat berbaloi. 




Kenapakah anda perlu membayar lebih sedangkan di Aplikasi Misi sendiri. Annda boleh berJimat Cermat. Ini lah satu satunya Aplikasi LOKAL yang mampu menawarkan dan memberi yang terbaik untuk seluruh Rakyat Malaysia pada hari ni serta akan mengorak langkah lebih baik pada masa hadapan. 

Aplikasi Misi bukanlah  seperti Aplikasi "Food Delivery" yang lain amat hebat belaka dan canggih. Tetapi Aplikasi Misi ini hadir di hati Rakyat bermula dari "Zero to Hero" dan sentiasa akan dalam proses  penambahbaikan pada masa akan datang untuk bersaing di peringkat yang lebih besar. Saya yakin Aplikasi ini mampu dan memiliki kelebihan tersendiri. Jelas Ariff didalam wawancara.



Aplikasi MISI masih dan menampilkan perubahan positif atas 200% sokongan rakyat yang memberi kepercayaan dan keyakinan ia . Saya berharap pada suatu hari nanti Aplikasi Misi ini akan Menjadi "Apps Food Delivery"  No.1 LOKAL Malaysia yang sangat dicintai Rakyat Malaysia. Ini kerana ia banyak menitik beratkan nilai kebaikan dan kebajikan kepada Penghantar Makanan , Peniaga dan pengguna. Dimana ia Tiada Caj Tambahan 0% kepada semua. Dimana keuntungan anda akan perolei secara 100 % .Ia amat menjaga kebaikan dan kebajikan semua. 

Kini Misi Petaling Jaya (MRPJ) akan bangkit untuk menjadi kawasan yang terbaik di Malaysia . Jadi Jom kita "Support"Aplilkasi Misi dan Daftar secara percuma sekarang dengan segera. Anda boleh "Scan secara percuma melalui gambar QR Code yang disediakan di bawah . 





Untuk maklumat lanjut mengenai Aplikasi Misi ini anda boleh layari dengan Klik Link Website dibawah.






Comments

Popular posts from this blog

💸 (Scammer) Syarikat pelaburan tempatan perniagaan pendedahan Pertubuhan Kebajikan Integriti Persahabatan Nasional (PKIPN) melibatkan 100 orang jadi mangsa

Pelancaran dan Majlis Perasmian Presiden Dewan Perniagaan Perindustrian dan Pelaburan Malaysia-Wuxi, China.

🌙 DI GALERI NUR RAUDHAH DENGAN KERJASAMA RUMAH KASIH NURUL HASANAH AMPANG DN ANITA Entertainment & Productions