🪔 DEEPAVALI DENGAN TAWARAN ISTIMEWA & SUMBANG 500 📦 KOTAK RAHMAH

 

🪔 DEEPAVALI DENGAN TAWARAN ISTIMEWA & SUMBANG 500 📦 KOTAK RAHMAH








🗓️ 30 OKTOBER 2023: 🛒 Mydin Mohamed Holdings Berhad, MYDIN hari ini melancarkan program sambutan Deepavali dengan memilih tema 🎉" Warna-Warni 🪔 Deepavali. Kempen ini telah dilancarkan YB Tuan Papparaidu AL Veraman, EXCO Sumber Manusia & Pembasmian Kemiskinan Selangor di MYDIN Subang Jaya.




Sepanjang program berlangsung sehingga November ini, MYDIN dengan kerjasama Taaka Lee Studio turut menganjurkan 🇮🇳 'Bombay Bazaar' dengan tawaran pelbagai promosi makanan serta pakaian tradisional masyarakat India. Di samping itu, terdapat juga persembahan 🥻 kebudayaan dan muzik serta dekorasi hiasan "kolam' menarik Bombay Bazaar' ini melibatkan cawangan MYDIN Mutiara Rini (Johor), Seremban (Negeri Sembilan), Jasin (Melaka), Subang Jaya (Selangor) dan Ipoh (Perak) dan Bukit Mertajam ( Pulau Pinang)



Di samping itu, 🛒 MYDIN turut menjalin kerjasama dengan syarikat Trichy Marketing Sdn. Bhd. dan Chef Dave, Pempengaruh digital bagi melancarkan 'Paati Veedu' video masakan 🥬🧄🧅 vegetarian 15 hari 15 resipi bagi mempromosi keunikan dan keenakan masakan tradisi India di Tik Tok MYDIN. Di samping itu, MYDIN turut bekerjasama dengan rakan e-dompet, 💰 MCash bagi menawarkan pulangan tunai sebanyak RM10 bagi pengguna MCash yang berbelanja RM100 di dalam satu resit.





Bagi meraikan nasib golongan kurang bernasib naik, MYDIN menerusi 🧓🧑‍🦳🧕🧑‍🦱 program tanggungjawab sosial korporat MYDIN Prihatin bekerjasama dengan rakan pembekal Apurva Garden Tea, Medimix, Barnsberry, Bestari, Beeqeh, Buttercup, Enricos Energizer, Fogg, Kawan, Sunrise Sunglow, Tisha's dan banyak lagi bagi menyumbangkan sejumlah dana dari pembelian produk jenama terpilih. Dana terkumpul tersebut akan disumbangkan kepada masyarakat India yang memerlukan dengan menyalurkan sebanyak 500 📦 bakul Rahmah secara berperingkat kepada keluarga masyarakat India di Subang Jaya dan PPR Desa Mentari, Taman Medan (Selangor), Seremban (Negeri Sembilan), MITC (Melaka) dan Kulai (Johor).

🙋🏻 Kempen ini berlangsung sehingga 🗓️ 30 November 2023. Sebarang makluman lanjut di 🌐 www.mydin.my

Comments

Popular posts from this blog

💸 (Scammer) Syarikat pelaburan tempatan perniagaan pendedahan Pertubuhan Kebajikan Integriti Persahabatan Nasional (PKIPN) melibatkan 100 orang jadi mangsa

Pelancaran dan Majlis Perasmian Presiden Dewan Perniagaan Perindustrian dan Pelaburan Malaysia-Wuxi, China.

🌙 DI GALERI NUR RAUDHAH DENGAN KERJASAMA RUMAH KASIH NURUL HASANAH AMPANG DN ANITA Entertainment & Productions